mandag 4. mars 2013

Liten mappe til hårting

For en stund siden satt jeg sent på en kveld og hadde lyst til å sy. Jeg ante ikke hva jeg skulle lage, men mange ideer poppet opp i hodet. Til slutt lagde jeg en liten mappe til hårnåler og hårspenner. Jeg ble veldig glad i den, og har brukt den mye.
Nå har jeg sydd noen nye, og videreutviklet ideen min. Så nå har jeg fått på bånd til å knyte den sammen, istedet for å bruke hårstrikk til det, og sydd bånd inni mappa til å knyte fast hårstrikk. Ble veldig fornøyd med det nye resultatet mitt. Tenkte å komme med en beskrivelse av hvordan jeg gjør det, men bilder og slikt, men det får bli på et senere tidspunkt, siden jeg ikke tok noen bilder under prosessen. Men lover å gjøre det neste gang :)

Her er den første mappa jeg lagde:




Og her er det nye resultatet:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar