lørdag 23. mars 2013

Votter

Jeg har laget votter til ene svigerinna mi i bursdagsgave siden hun hadde bursdag forrige helg. Idag ble disse levert siden hun og broren min er på Østlandet nå :)
Oppskriften på disse vottene fant jeg en dag jeg var innom Panduro, og garnet er også derfra. Molly akrylgarn :) Veldig enkel oppskrift. Jeg brukte en litt mindre heklenål enn i oppskriften, for syns vottene ble veldig store når jeg brukte den som var oppgitt i mønsteret.
Har laget votter til meg og, men ikke festet tråder og slikt, så bilder av de kommer senere. Men her er iallefall de jeg ga bort i gave:




Logo er også på plass :) Morsomt :)





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for utrolig fine votter!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig vet du :) Tenkte de var litt deg når jeg kjøpte inn garn og lagde de :)

      Slett