lørdag 15. november 2014

Merkelapper og knapper

I det siste har det blitt laget endel gaver, og noen bestillinger. På klær, tepper osv. er det greit å sende med vaskeinstruksjoner. Jeg hadde egentlig bare tenkt å sende med magebeltet på garnet, men kom til å tenke at det var i grunn ganske kjedelig. Så da lagde jeg egne vaskelapper. Litt av tanken var også for å ha egen logo på produktene jeg lager.



Jeg lagde merkelappene i 3 forskjellige størrelser. Den største størrelsen blir brukt mest til vaskeanvisninger. 
Den mellomste størrelsen kan også brukes til det, men da kan det ikke stå mye info der, så den egner seg best til kjøkkenkluter og slikt.
De minste merkelappene lagde jeg får å merke f.eks nøkkelskjulere. Disse er det ikke plass til vaskeanvisninger på, men fine for å merke med logoen min :-)


På baksiden limes vaskeanvisningene. De ser f.eks slik ut.


Har laget opp endel, så er det bare å lime på etterhvert som jeg trenger vaskelapper.


Jeg har også bestilt merkelapper til å sy på produktene.


Til babybootsene jeg lager har jeg nå fått egne knapper.


Knapper og merkelapper til å sy på er bestilt herfra. Veldig fornøyd med kommunikasjon, ferdig produkt, pris og leveringstid. Tok litt over 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk det levert.






2 kommentarer: