mandag 24. mars 2014

Gave til Babyshower :-)

I helgen var jeg i en babyshower. Jeg har heklet noen ting som jeg la i gaven.
Jeg kjøpte en eske til å ha alt i. I bunnen av esken la jeg 2 pakker med bleier, en pakke liggende, og en stående, for å kunne bygge opp litt, så alt ble synlig. Over bleiene la jeg et teppe jeg hadde kjøpt. Over der igjen la jeg en kjøpt sparkebukse, men krokodille på :-) På høyre side i esken satte jeg 5 frottékluter jeg kjøpte, og la 2 kjøpte siklesmekker ved siden av. Oppå de satte jeg en boks med 2 smokker, og babyconverse som jeg har heklet. Så la jeg resten oppi, bilstolteppet som jeg har laget la jeg under sparkebuksa, så hadde jeg laget 2 siklesmekker og smokkesnorer :-)

Det hele ble pyntet med celofan og gavebånd til slutt :-)


Her er Converseskoene


Smokkesnorene:



Siklesmekkene:



Bilstolteppet:














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar