onsdag 10. desember 2014

Julekalender

Her kommer det et ekstrainnlegg igjen :-) Sånn er det når det snart er jul :-) Kjedelig å vise frem julepynten etter jul :-p

Har fått laget noen ting til julekalendertreet mitt. I Järbo sin Mysteriehekling Järbogranen hadde de i uke nr 4 oppskrift på heklede engler. Syns de var veldig søte. Oppskrift finner du her.


I uke 5 var oppskriften heklet flagglenke. Denne lager ikke jeg, for syns ikke helt det passer på treet mitt. Det er så lite. Men her er link til oppskriften iallefall :-)

Jeg har også laget noen ting som ikke er oppskrift fra Järbo, som disse hjertene. Oppskrift finner du her.



Denne klokka har jeg delvis komponert selv, og delvis brukt denne oppskriften.


Her er bilde av julevinduet mitt, og bilde av kalendertreet, pyntet med 10 ting til nå :-)




Ikke lenge igjen til jul nå.
Ha en fortsatt fin førjulstid alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar