fredag 10. januar 2014

Babyconverse

Jeg har prøvd meg på Converse til baby. Startet før jul. Tok litt tid å forstå oppskriften, og to ganger klipte jeg i stykker arbeidet mitt fordi jeg ikke fikk det til. Men så la jeg det vekk en stund, og tok det frem nå på nyåret. Og nå fikk jeg det til :-)

Oppskriften jeg har brukt er herfra
Skolisser var det veldig vanskelig å få tak i, så jeg kjøpte silkebånd som jeg brukte istedet.
Oppi skoene er det hvite bomullssokker som jeg kjøpte på H&M. Garn og silkebånd er fra Søstrene Grene :-)

Skoene ble jo bare kjempesøte :-) Disse kommer jeg nok til å lage flere av :-)


2 kommentarer:

  1. Disse er favorittskoene til Sela Victoria! kjempe gode og fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig :-) Kan lage noen til i større størrelse :-)

      Slett