torsdag 9. januar 2014

Votter i alle slags farger

Jeg kom over et morsomt garn en dag jeg var innom garnbutikken. Mellanraggi fra Järbo. Dette måtte prøves. Det er et sokkegarn, men egner seg veldig godt til vottestrikking. Morsomt mønster i garnet, og helt fantastisk å strikke med flere farger uten å måtte skifte garn :-)
To av parene er laget i garn jeg fant på Panduro en dag jeg var der. Trixie heter det garnet. Jeg elsker melert garn :-)

Det ble noen votter i julegavene denne jula. Først lagde jeg et par til meg, og så ble det votter til to svigerinner og to brødre. 

Mine votter, strikket i mellanraggi

Votter til ei av svigerinnene, strikket i mellanraggi

Votter til ei av svigerinnene, strikket i trixie

Votter til en bror, strikket i mellanraggi

Votter til en bror, strikket i Trixie

Holder på med et par votter i alpakka til meg selv, men tror nok ikke de blir ferdig denne vinteren :-p Nå er det hekling som skal gjøres fremover :-) Prosjekter har jeg iallefall nok av :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar